1e Lentefeest N-VA Wervik-Geluwe geslaagd…

Op 4 april 2011

Op zondag 3 april organiseerde N-VA Wervik-Geluwe zijn eerste lentefeest. Niettegenstaande de gekozen datum samenviel met  “VLAANDR’NS MOOISTE” de ronde van Vlaanderen, liep de zaal Leiedaele zo goed als vol.  Een 100-tal leden en sympathisanten  boden zich aan voor een lekkere maaltijd (men had keuze tussen Vlaamse stoverij of Koninginnehapjes met frietjes).

Eerst was er een aperitief voorzien, waar de N-VA dames uit het bestuur, de gasten trakteerden op een mooie en lekkere variatie aan hapjes.

Voorzitter Jean-Marie, verwelkomde iedereen en daarna mocht Vlaams parlementslid Danielle Godderis-‘TJonck de gasten toespreken.

Maar niemand bleef op zijn honger zitten, want de organisatoren hadden er wel voor gezorgd, dat men de ronde van Vlaanderen op scherm kon volgen.

Er was nog een tombola voorzien en in een mum van tijd waren alle loten de deur uit.

N-VA kon met tevredenheid dit gezellig samenzijn afsluiten  en plannen werden  gesmeed om dit volgend jaar opnieuw te organiseren.