N-VA Wervik zegt nee tegen nertsenkwekerij

Op 26 oktober 2013, over deze onderwerpen: Dierenwelzijn

N-VA Wervik-Geluwe liet zich van meet af aan goed informeren en onze partij zegt op alle politieke echelons  een stevig onderbouwd “NEEN”.  Onze lokale visie wordt gesteund door onze provinciale , Vlaamse en federale mandatarissen.  Onze ‘NEEN’’ op lokaal vlak, wordt dus niet plots een ‘Ja’ op Vlaams en federaal domein.  Geen dubbelspel  of opstoot van lokaal populisme maar een krachtige visie, onderbouwd tot in de venen van ons gestel.
N-VA Wervik-Geluwe  wil zich samen met de bevolking van Wervik laten horen. We pleiten voor  een gelijkgezinde afwijzing van dit avontuur. Van in het begin  hebben we een duidelijke visie geformuleerd en die ook bekend gemaakt via diverse media.
We zullen er zijn  op 2 november aan de serres op Laag-Vlaanderen. Elk vanuit zijn eigen perspectief, maar met een duidelijke boodschap : hier wegen de  contra’s zeker door op de pro’s . De N-VA zegt eensluidend en  duidelijk  naar en voor de bevolking: Neen, we willen die troep niet in onze stad!

Geen nertsen in Wervik, geen nertsen in Vlaanderen .