VIRGINIE TERRIER IS NIEUWE VOORZITTER N-VA WERVIK-GELUWE

Op 7 maart 2016

Virginie Terrier (42 jaar) is de nieuwe afdelingsvoorzitter van N-VA Wervik–Geluwe.

Het nieuwe bestuur werd vrijdag 26 februari verkozen tijdens de algemene ledenvergadering.  Hiermee volgt ze Joris Vermeersch op die 3 jaar aan het roer stond van de afdeling.

Virginie Terrier werkt fulltime voor de N-VA als Provinciaal Bewegingsverantwoordelijke voor West-Vlaanderen.  Ze woont met haar man Yves Van de Moortele en hun twee kinderen in de Duivenstraat te Wervik.  Virginie Terrier is tevens ook fractieleidster in de gemeenteraad en is politieraadslid.

Virginie Terrier: “Ik kijk uit naar het voorzitterschap.  Samen met het enthousiast bestuur wil ik verder doorgaan op de ingeslagen weg. Ik ben dan ook blij dat we enkele nieuwe jonge krachten kunnen verwelkomen in ons bestuur.   Samen willen we verder werken aan een constructief, efficiënt en duurzaam beleid die ten goede komt aan al onze inwoners en ondernemers  van onze  stad.”

“Dankzij het vertrouwen van de N-VA leden en de afdeling, kreeg ik de kans om me op te werken binnen de partij.  Ik zit als het ware dicht bij de bron.  Dit kan enkel de afdeling maar ook de stad ten goede komen.  Ik zie het als een kans om nu als voorzitter iets terug te kunnen doen voor mijn afdeling, de kiezers en bij uitbreiding de stad waar ik graag woon en hoop oud te kunnen worden.

Sinds de  gemeenteraadsverkiezingen nemen we als N-VA deel aan het beleid.  Dit is voor ons de beste manier om ons programma uit te voeren.  Onze ploeg levert prachtig werk en de kracht van verandering is reeds goed merkbaar in onze stad.  Onze ambitie is dan ook om na de verkiezingen van 2018 ons werk verder te zetten.  Met deze sterke, verjongde en enthousiaste ploeg zijn we er alvast klaar voor.”

Contactpersoon:  Virginie Terrier  0473/576 491

Virginie.terrier [at] n-va.be