Een geslaagd Lentefeest 2014

Op 31 maart 2014
Wie moet je bedanken en in welke mate???

Ik zou het bij God niet weten!

Ik zag Ief met een rood hoofd, volstrekt tegengesteld aan zijn idealen.  Jo met plateau’s van allerlei soort.  Sanne met handdoek & veel natte glazen, Jean-Marie op alle plaatsen te gelijk. Magda achter de kassa, Virginie gastvrouw, Ronald met proscuito, Myriam en haar mannen, Philippe als traiteur, Joris barkeeper, Sympathisanten welke spontaan de handdoek opnamen....

Moest ik mensen vergeten zijn, excuses, want het zijn indrukken! Indrukken niet nog eens ferm in de verf gezet kunnen worden met de foto’s die Jean-Marie met graagte zal publiceren. Nog een extra werkje die keuze niet makkelijk zal maken!

Maar de essentie van deze mail ligt in het woord ‘DANK’! Dank aan alle medewerkers, al dan niet leden van NVA Wervik-Geluwe, welke elk op hun eigen manier en met hun eigen enthousiasme het mogelijk hebben gemaakt om tal van mensen tevreden te maken met onze gastvrijheid & aanbod!  Dat we ‘gevoel’ hebben tot ‘ontvangst’, daar kon vandaag niemand aan twijfelen !  Het entree werd gesmaakt, de pasta was ‘anders’, maw verandering troef hoe we het hebben aangepakt!  De hoeve ijs een topper ! Maar waar iedereen de mond letterlijk en figuurlijk vol van had was van de Limoncello, dank, heel erg bedankt Jean-Pierre!!! EEN TOPPER!
Tevreden gezichten toonden ons dat toch een facet werd volbracht ! geslaagd, door de inzet van velen !
“Adde parvum parvo magnus acervus erit” (Ovidius) - “Voeg een beetje bij een beetje en de stapel zal groot zijn" (Ovidius)!

Bedankt collega’s organisatie:
Myriam, Magda, Jean-Marie, Ronald, Virginie, Joke, Jean-Pierre, Ief

Bedankt, collega’s bestuursleden, sympathisanten!

Met Vlaamse Groet,

Steven Vansteenkiste