Jong N-VA wilt een POLYVALENTE zaal

Op 11 maart 2012

In Wervik-Geluwe worden beslissingen genomen waarbij de jeugd straal genegeerd wordt. Meningen van deze doelgroep tellen blijkbaar niet. Waar kan de jeugd van Wervik-Geluwe tegenwoordig naartoe voor hun activiteiten? Oosthove voldoet alvast niet meer aan hedendaagse noden en geluidsnormen van deze tijd.

Met veel tierlantijntjes wordt ‘d ARKE nu de pasklare kortetermijnoplossing voor de Chiro en KSA. Enerzijds een gemiste kans als beschermd gebouw i.v.m. de oorlogsherdenking, anderzijds een trofeedrang van de bevoegde schepen van jeugd na zes jaar non-beleid.

Jong N-VA is echter niet te temmen en we blijven strijden voor serieuze oplossingen en geen doekjes voor het bloeden! Zo luidt onze slogan: de jeugd betaald later de pensioenen van ons allemaal, geef hen tenminste een polyvalente zaal!

Zo bieden wij u graag dit gratis concert aan in onze eigen polyvalente zaal, die we voor het Wervikse stadhuis neergepoot hebben.