N-VA Wervik-Geluwe gaat voluit voor vernieuwing

Op 12 juli 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Groepsfoto kandidaten gemeenteraadsverkiezingen 2018

N-VA Wervik-Geluwe gaat voluit voor vernieuwing op de lijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Deze avond keurde de algemene ledenvergadering de kandidatenlijst goed.  Met 19 kandidaten die nog nooit opkwamen en 13 kandidaten jonger dan 35 jaar, gaat N-VA Wervik-Geluwe  voluit voor vernieuwing.  De gemiddelde leeftijd van de lijst is amper 40 jaar.    “Nieuw betekent niet dat ze onervaren zijn.  Deze jongeren weten wat er leeft en zijn allerminst bang om zich uit te spreken over hun stad” zegt lijsttrekker Belinda Beauprez.  “Onze kandidaten hebben elk een eigen kijk op hun stad en elk een expertise die we nodig hebben om de verandering verder te zetten.”

“Met schepen Belinda Beauprez (57) uit Geluwe als lijsttrekker gevolgd door schepen  Sanne Vantomme (45) uit Wervik op de tweede plaats, hebben we een sterk trekkers duo” vervolgt Virginie Terrier, afdelingsvoorzitter, die op plaats 4 komt te staan.  We bouwen verder aan de toekomst door de gezonde mix van ervaring van de uittredende mandatarissen en nieuwe jonge gezichten  in top 10  - Jari Denorme (3de plaats), Julie Kinoo (6de plaats) en Angie Depape (7de plaats), Glenn Tally (8ste plaats), Joachim Anne (9de plaats) en Ruth Debaes (10de plaats).  Ons doel is om verder te blijven besturen en onze stempel op het beleid te drukken.  Groeikansen op 14 oktober zit er volgens ons zeker in.    Steevast geloven we er  in dat we met deze dynamische en geëngageerde kandidaten, onze missie om een Veilig, Vlaams en Verantwoord beleid te voeren verder kunnen zetten.”

Met vriendelijke groeten,

Virginie Terrier