Nieuw N-VA afdelingsbestuur

Op 21 februari 2019, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws
Nieuw afdelingsbestuur

De leden van de Wervikse N-VA-afdeling kozen vrijdag 8 februari een nieuw afdelingsbestuur.
Jari Denorme werd verkozen als voorzitter. Hij zal de volgende drie jaar nauw samenwerken met kersvers ondervoorzitter Virginie Mahieu.

Sterke ploeg

In totaal werden 14 bestuursleden verkozen.
Julie Kinoo is voortaan onze nieuwe secretaris, Ronald Demey neemt de taak van penningmeester op zich en Malika Vandenhaesevelde ziet er als organisatieverantwoordelijke op toe dat alle activiteiten vlot verlopen.
Jari Denorme verzorgt als voorzitter de communicatie, en als je lid wil worden van de grootste Vlaamse volkspartij, neem je best contact op met de gloednieuwe ledenverantwoordelijke Ruth Debaes.
Bestuurslid Joris Vermeersch gebruikt zijn ervaring voor het Hah-blad. Jean-Marie Delbaere zal verder de webstek van de afdeling verzorgen.
Tot slot zet Julie Kinoo zich in voor de jongerenwerking binnen de afdeling.
Joachim Anne; Jean-Pierre Ryckebosch; Steven Vansteenkiste, Jean Luc Vandenhaesevelde, Saar Duverger en Virginie Terrier vullen verder het bestuur aan.
Neem hierbij nog de ervaring van Belinda Beauprez (fractievoorzitter gemeenteraad) en Alexander (Sanne) Vantomme en Angelo Demuynck (gemeenteraadsleden) en Viviane Lewille (lid Bijzonder Comité Sociale Dienst), en je vormt een bekwame, enthousiaste groep die zich volop wil inzetten voor Wervik-Geluwe!

Tijd om stil te zitten heeft de voorzitter alvast niet. “In mei volgen zeer belangrijke verkiezingen.
Ons Werviks gemeenteraadslid Belinda Beauprez staat 13de op de Vlaamse N-VA-lijst. Het is nu aan ons als bestuur om ervoor te zorgen dat de campagne in ideale omstandigheden verloopt.
Aan enthousiasme bij onze leden alvast geen gebrek”.